måndag 27 juli 2009

Pokeer

I torsdags blev dags för en pokerkväll igen. Det var jag, Petra, Anna och Elin som spelad.e Det gick inte så bra för mig, men roligt var det! Jag och Anna cyklade dit i regnet, men Elin hon gick så hon hade det nog lite värre ändå.Heads up mellan dem här två, men dem delade på pengarna istället. Medan spelade jag och Elin Vändtia :]

Sen kom Matilda också och Petra och Anna bade. Pratade om en massa minnen och nollning och sånt, hur skoj som helst :D Sen blev det en liten promenad md Rambo och när vi kom in igen kliade sig alla på sina myggbett typ, haha. Fast jag kliade på fel sett :P Men jag fick tillfälle att använda min kudde i alla fall, hoho.

Sen sov jag hemma hos Petra. Det var trångt och väldigt väldigt varmt. Svårt att sova. Nästa dag efter en mysig frukost cyklade vi ner till bruket då Anna skulle prova nya glasögon, men vi kom några min före dem hade lunchstängt. Följde med Anna till Kiwans istället dit Petra kom som åkt bil ner. Sen blev det hem för mig och duscha och sånt inför kvällen.

Inga kommentarer: