torsdag 30 juli 2009

Tre dagar Lova och Nino # 2

:D I måndags kom dem hit en stund och lekte lite grann. Kapla byggande och så. Sen mot kvällen lagade jag mat åt mamma och mig, kyckling Á La Carro. Så gott. Sen såsen är nog bäst.

Igår gick jag först upp till Anette och Johan och sen vidare mot Roberts. Trodde dem skulle komma och möta mig men dem kom och hämtade mig i bilen istället vid ankdammen för det hade regnat i Roberts. Åkte hem till dem och lekte. Lova tyckte vi skulle spela Barbapappaspelet så det gjorde vi, gjorde mer sense nu än förra gången när bara jag och Lova spelade det :) Nino gav upp ganska fort och sen gav också Lova upp, så det blev oavgjort mellan oss tre efter allt skräpplock. haha. Gick ut och käkade sura bär på baksidan, jag ska smaka så mycket jämt haha sötisar. Sen blev det en massa lek på studsmattan, åh det är så roligt att hoppa. Jag var kung, Lova drottningen, Nino prinsbebisen och Carro blev prinsessa. Gullungar! Och det är mysigt när man får sova, synd att det blir morgon så fort bara :P Blev in och titta på Turtles sen och lite julfilm. Sen bakade vi pizza. Gott blev det. Tyckte i alla fall jag och syster ;D Fyllde år gjorde jag också. Nino byggde ett torn och sen kom han med det till mig och sjöng ja må hon leva :D Det var även choklad på byggena jag fick av L&N, hihi så gott =D

Idag åkte vi fyra på äventyr i Högbo. Hur mysigt som helst.

Inga kommentarer: