onsdag 29 juli 2009

Church Street Saloon

I fredags tog Yster och Lb med mig till Gävle för att bjuda mig på mat på Church Street Saloon. Underbar mat. Jobbig väntan. Men det var det absolut värt. Cool resturang! Gå dit. Ät!Cool inreding indeed.Dem bästa syskonen någonsin i hela världen.
Nötter, vars skal man fick kasta på golvet :D Icee, cooly ;)
Lillebror och jag.Maat, inte bästa bilden kanske men såå gott! Grillad majskolv. Såser.
Vi tänkte gå på bio men det fanns ingen för oss så vi åkte hem hit och kikade på Smala Sussie istället :D Underbar kväll! Mycket roligt att hitta på saker med mina fina syskon. Dagen eften sen, på lördagmorgonen väckte Lb mig innan han skulle åka, sa hejdå och nu kommer jag inte se honom fören till jul. Det känns konstigt. Kommer sakna min roliga Lb!

Inga kommentarer: