söndag 12 juli 2009

"Stirra dig inte blind på en stängd dörr för det kan finnas en öppen brevid"

Suttit och läst på Lars Erikssons MySpace blogg länge nu. Läs! Mycket fint att läsa jag inte redan läst. Men det där med MS är inte riktigt min grej. Men det får det ta och bli. För annars kommer jag missa en massa. Ingen som vill med till Delsbo den 29, vart nu det är. Jag blev inspirearad att leta upp mailet jag fick av Lars för länge sen. Jag skrev så här:
Hej! Tack för att du ville bli vän med mig här! :)Det var bara det jag ville säga och att du är helt magiskt underbar! Tack för all den fina musiken och för att du är du!Vilken cool bild du har förresten!Lycka till med allt.// Hanna
och han svarade lite mer än en dag senare så här:
tack så mycket, Hanna
Det var en fin dag tänk att jag pratat med honom på riktigt jag tror bilden jag pratade om är den här lite som en tavla lite som teknat lite som inklippt lite som underbart.

Inga kommentarer: