tisdag 7 juli 2009

Stå inte där och skratta =D

Onsdagslunch på fryshuset igen. Min mat är mycket godare än Moas. Det är jag säker på. Kunde inte hålla mig utan det blev gammal hederlig fryshusetkebab. Så goott! Lite senare åkte vi ut till den mysiga lila förorten Enskede för lite mera parkteater. Och ja lite mera Figaros Bröllop och lite mera Johannes. Var där ett tag före så blev den del väntan. Mycket folk var det där, men lyckades få bänkplats på raden längst fram. Fast bredvid en sur tant.. Parktetaer med Johannes ska det vara!Johannes in action! Blev en massa bilder och videosar denna gång, underbart!Åhhh :DSå bra så bra! Roligt när Alexander Stocks/ Querubin började improvisera och när det här hände (Moas citat):
"Stå inte där och...prassla." - Greven till Querubin Båda vänder sig bort från publiken och kurar ihop sig av skratt. De gör sedan ett nytt försök, men börjar skratta igen. "TYSTNAD!" - En tjej i publiken "Tyska??" - Alexander "OMSTART!" "Ja okej, omstart." - Alexander "Stå..inte.. (fniss) ..där..och..(fniss)...prassla." - Johannes

Jag lyckades även få med lite av det där på video :D:D Fast sen dog batteriet, som vanligt..

2 kommentarer:

mo sa...

Ååh vi måste byta bilder imorgon! :)
Den där första bilden är inte acceptabel, typ hämndvarning bara så du vet. Bilden på Johannes bakom stolen däremot är ju så coool!! :D Ååååååh!

Hanna sa...

Det är ju en helt vanlig ätbild ju. Mycket tjusig! Vad händer imån? Jag kom på att jag glömde svara M och nu kanske hon sover. Jag ska kanske hitta på nåt med familjen Wetsling på dagen men på kvällen kan jag nog.