söndag 26 juli 2009

Studsmator, simglasögon och en filmkväll utan nån film

När jag träffade Petra på buket i tisdags undrade hon om Anna hade hört av sig till mig under dagen för det var tänkt att ha en filmkväll. Men Anna hade inte hört av sig, för hon hade förstått det som så att dte var Petra som skulle höra av sig. Tur att jag träffade på Petra då. Efter tio skulle den börja då Anna jobbde till tio. Hem en snabb stund och sen tog jag 41:an till Moa och Barkhyttan. Där fick jag äntligen hoppa studsmatta :D Blev en massa pratpauser också om allt. Sen gick vi in och Satcade, började se säsong 5. Moa skulle också packa för i torsdags åkte hon till sin stuga i Tjörn. Hoppas du har skoj! Så hon lära hitta sin simgrejor :D Sen följde Moa med mig till bussen, kom ungefär tio min innan den skulle gå. Men blev mer väntan, för det gick ingen buss då. Utan inte fören 40 min senare. Glömde även min nyckel på Moas gräsmatta efter vi hoppat, vi hade hunnit hämta den ju..Mötte Anna och Petra vid Statoil och sen cyklade vi hem till Annas pappa, där ju också Lova och Ninos farmor bor :) Var tänkt att det skulle vara en filmkväll men blev prat på altanden istället. Mys! Sen gick vi och sov i Lova och Ninos kattfria rum :) Petra somnade på en gång och Anna bara pratade och pratade fast hon skulle upp om några timmar och jobba :P Nejdå, jag pratade allt lite jag med. Och sen helt plötsligt svarade Petra på en fråga, haha. Jag och Petra gick sen upp vid ti0 och tog sällskap en bit på vägen hem.

Vid tolv gick jag och mötte Moa utanför hennes jobb. Vi gick till banken och hämtade våra dollar vi beställt. Fick den trökiga gubben igen, haha. Sen hem hit och kikade på resten av SATC s.5. Lite toa action hände allt också, lampan där hade typ exploderat så vaktmästaren var där och fixade. Nu är lampan istället jätteseg att tända.. Så fick duscha i mörkret innan jag mötte upp Moa, haha. Men det gick ju det också.

Inga kommentarer: