onsdag 25 januari 2012

Yes/No.

På tal om Glee, vilken total bummer var att vakna upp idag och se att inget nytt avsnitt kommit. Måste vänta en hel vecka. Lästa också mitt inlägg om avsnittet Hold On To Sexteen som låten i inlägget nedan kommer från. Jag citerar "Var lite tråkiga låtar. Tills slutet kom. En ny favoritlåt. Och så fick Rachel äntligen sjunga lite. Och hon hade en svamphatt!" haha, ganska lika åsikter som idag utan att jag visste att jag redan skrivit det. Kan ju skriva om det senaste avsnittet medan jag ändå är igång lixom ;) Jag gillade det! Var fint med massa Will och Emma scener. Och frieriet var inte dumt. Snarare snällt. Älskar det. Fint att Finn ska få vara best man med. Ser mycket framemot bröllopet, hoppas det kommer denna säsong! Fint att även coach Beastie gått och gift sig. Lite synd om Sue dock men hon har ju alltid David Boreanaz haha. Och fint när hon och Becky kunde sörja tillsammans. De är så roliga ihop. Rachel sjöng riktigt bra, särskilt denna. Och sen slutet, PÄNNANDE! Vad ska hon svara?! Jag hoppas på JA! Fast det känns ändå lite tidigt. Men dem kan få det att funka!

1 kommentar:

Lena sa...

Haha älskar Sues kommentar om David.

Tycker det var ganska fint att se Mercedes och Sam tillsammans de verkar så gulliga ihop. Hoppas de får ihop det till slut jag gillar verkligen inte den där Shane hon är tillsammans med jag menar när Sam blev Sluschied och hon bara går därifrån för att Shane vill det, de är ju inte Mercedes!