söndag 1 januari 2012

Give me a donut.

Diane, klockan är nu 18.33 och jag sitter i soffan och skriver. Moa donar i sitt rum som en maniac och har gjort i ordning en egen låda i hennes sekretär med en bädd av strumpa till hennes nya hårddisk. Hon ropade från sitt rum till mig "du skulle dö om du visste vad jag gjorde nu" jag fick reda på det och svarade "OM MY GOD!" hööhööh. Det är Stockholmshäng som gäller nu men innan dess blev det AnnaPetrahäng på bruket, MariaMoahäng i likskogen och Falu if häng på lugnets uterink innan jag for hit 07.15 på fredag morgon. Sen dess har jag suttit mycket i denna fantastiska soffa. Igår var det nyårsafton (gott freakin' nytt år kära vänner och bekanta), spenderade första delen med mig själv då Moa som jobbat natt sleepade. Blev New Girltittande och lång prommis med bästa pod. När Moa vaknade blev det fix och sen åka till Kista och gå på bio. Sen in till stan på ännu en lång prommis. Avlustade med att köpa mat på Donken och sen åka hem och börja se Twin Peaks som vi pratat länge om att göra och jag äger den nu sedan några veckor tillbaka äntligen på dvd. Några minuter innan tolvslaget klädde vi på oss varma kläder och gick och ställde oss på balkong. Skålade med rosa cider och tittade på alla fyrverkerier och eldbalonger. Kan säga som så att vi har väldigt bra utsikt från vår balkong så blev att se en väldigt massa olika från alla massa olika håll. Pretty. Gillar eldbalongerna mest. Hela skyn var fylld med sånna. PRETTY. Sen fortsatte vi 2012 med Twin Peaks innan Moa gick och la sig och jag laddade upp inför JuniorVM. Satan vilken match. Så mycket har jag aldrig gråtit under en match, det bara rann. Så FINT!
Avslutar med lite mobilbilder från dem senaste dagarna, enjoy.

Inga kommentarer: