torsdag 5 januari 2012

Sweet faces.

Det var på mer sätt FNL S2 överraskade mig glatt. Nämligen genom fina gästskådespelare som jag jag gillar mycket. Vad sägs som dreamy Austin Nichols (världens bästa Julian Baker i One Tree Hill), Francis Capra (Weevil i underbara Veronica Mars som jag måste ta och se om någon dag), heta Matt Czuchry (finfina Logan i Gilmore Girls bland annat och lite andra serier jag vill se snarast möjligt), Jessalyn Gilsing (Terri i lovely Glee, lite mer trevlig roll i FNL) och Jana Kramer (ännu en OTHskådis). Austin och Matt gjorde mig gladast här snackar vi breda leenden, dock kommer inte Austin tillbaka nå mer men det finns goda möjligheter för Matt. Here's to hoping! Nu ska jag se lite True Blood säsong 2 innan sleepen.

1 kommentar:

Hanna - I rutan sa...

Svar: Ja, haha, fotgrejen var så himla söt!! Hoppas dom fattar att dom är som gjorda för varandra snart!
Jag ser att du gillar FNL, så jag passar på att ställa en fråga :) Jag har nämligen försökt mig på att se den från början, men efter typ 3 avsnitt känner jag att jag inte riktigt fastnat. Blir den bättre längre in?