söndag 15 januari 2012

Jag tror på sommaren.

Jag tänkte som så att jag skulle blogga igen. Och inte om tvserier (för det tänkte jag göra i ett eget inlägg) eller FF (har några till bilder från årskrönikan som jag kanske postar i the future och dessutom snart kommer ju FF.com upp LÄNGTARRRR) utom om tada MIG SJÄLV. Det är fortfarande ett nytt frickin' år och "julledigheten" har mot min bedjan tagit slut. Dock bara varit i skolan en dag (i torsdags) men det räcker gott och väl. Låång föreläsning på fm och sen weird grupparbete/frågostund/väntan på em.

Jag var glad när vi åkte hem igen. Dock kommer jag sakna Peter Gill. Han är underhållande och intressant föreläsare inte helt olik en viss Svante.

Har lirat lite hockey med. Det tycker jag azum. vi har börjat med fys innan. Snacka träningsverken jag haft i helgen. Ihelgen har jag också åkt på en liten tur. Det vankades Karlskogiskt bröllop för Uncle godfather och fru uncle godfather. GRATTIS PÅ ER! Idag har jag åkt hem hela långa vägen ifrån Munkfors. Sen blev det plugg men det gick fortare än beräknat så tittade på handboll med mamma istället. Heja Swe! Dags vi vinner ett emguld igen. Tänkte titta lite tvserie nu (och sen skriva om det hehehe) men först bjuda på lite mobilbilder som traditionen bör.
Här kommer några svar på frågor om bildena så ni själva slipper fråga.
Vem är mannen på bild 1? Världens snyggaste svthallåa, föll pladask för honom för några år sen när han jobbade på min dåvarande favoritkanal barnkanalen.
Varför är pommesen så brända på bild 2? That's how I roll. Tur jag hade back up pommes redo att slängas in.
Vad är det för något som brinner på bild 4? En Canadensare som vi hade som offergåva till gudarna när vi firade guldet. Neee, jag skoja bara.
Bild 6 har ingen fråga men tänkte bara säga att det ser gott ut och ÄR GOTT.
Kommer bild 7 och 8 från hårdrocksbröllopet? Ja. Var en av få som hade vipplats under vigslen. Och ja där har ni min outfit. Neeeej. Men ni kan ju gissa varför jag hade en sån mössa på ett bröllop.
Väll mött.

4 kommentarer:

toilet sa...

Vilket roligt inlägg! :) Var det kallt på bröllopet eller? Eller dem hade ändrat temat till maskerad och du ville klä ut dig till björn/kanin/något lurvigt? Fiiiiin bild i alla fall!!

Maria sa...

MKT roligt inlägg!!! Uppskattat!

R tittar på bilden av pommesen och säger: "Vad är det, är det någon som torkar kanel, eller pinnar...eller kottar..?"
HAHAHAHAHAHAH!!!!

Gissar att mössan var en julklapp du fick i efterskott och inte kunde låta bli att använda? :D

Hanna sa...

Tack ska ni ha. Var visst inte så bra på att förutspå frågorna ändå..

Maria är vinnaren av tävlingen. HELT RÄTT. Du vinner en helt opåtvingad kram som fås nästa gång vi ses.

Maria sa...

Åh tack! Vilken vinst!!