onsdag 18 januari 2012

Know This, We've Noticed.

En sak jag gillar som jag inte tror någon vet om, tvserier! höhö. Kom på att jag inte skrivit något om förra veckans The Lying Game och Pretty Little Liars som seden bör ni vet. Och igår kom det nya avsnitt av de två spännande serierna som jag inte hunnit sett ännu. Tror det får bli ikväll. Hände nog inte jättechockerande saker förra veckan ändå, kanske bara det här med Lucas. Hoppas han inte jobbar för A och hoppas att han fortfarande lever. Sen kom det ju ett nytt Vampire Diaries avsnitt i fredags som jag inte heller hunnit sett. Det måste jag också ta tag i. Har även börjat se två nya spännande serier, American Horror Story (sett två avsnitt, hela säsongen har redan visats. Dock lässkigt) och Revenge (sett ikapp, kommer nytt avsnitt imorgon). Dessutom har ju jag och Moa ett litet Twin Peaksmaraton som jag ser för andra gången. Special Agent Copper är fortfarande min favorit. Och dessutom har jag ägnat Gleejuluppehållet till att se om dennes tidigare avsnitt. Har några avsnitt kvar dock då jag bara hunnit till 221 och det har ju kommit ett nytt avsnitt idag men väntar lite med tills jag sett om klart så det inte blir så förvirrande. Sist men inte minst, One Tree Hill är tillbaka! Men den nionde och sista säsongen. Hoppas den får en värdig sista säsong. Första avsnittet imponerade dock inte helt på mig. Men älskar alla scener med Brooke, Julian och deras bebisar. Och Chris Keller är tillbaka!

Inga kommentarer: