tisdag 25 oktober 2011

tvlista.

TV-serier jag följt som liten: Sunes Jul, Tvillingarna på Sweet Valley.
TV-serier jag följt som tonåring: Beverly Hills 90210, OC, Buffy, Lost, Dawson's Creek, Friends.
TV-serier jag följer nu: Glee, Vampire Diaries, The Secret Circle, Pretty Little Liars, The Lying Game, Hart of Dixie, Buffy, Angel, Gilmore Girls, Ringer, One Tree Hill, True Blood, OC, What I Like About You, How I Met Your Mother, Teen Wolf.
TV-serier jag aldrig tittar på: För lässkiga..
TV-serier jag inte fattar: Dåliga sitcoms!
TV-serie jag hade velat följa men aldrig hunnit se: The Walking Dead, Fringe, Psych, Gossip Girl, Charmed, Supernatural, Dexter MÅÅÅNGA FLEER.
TV-serie som blev rejält pajig: Seventh Heaven...
TV-serier jag äger på box: Veronica Mars 1-3, Buffy 1-6, Angel 1-5, Gilmore Girls 1-7, Dollhouse 1-2, True Blood 1, Smallville 1 MÅÅÅNGA FLEER.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej :)
Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!
Och imorgon väljer jag ut FYRA VINNARE!
Så ta chansen att utöka antalet läsare idag!

Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!
kommer även skriva om mitt liv som modell!


Här hittar du tävlingen:
http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-1.html

Lycka till!