måndag 3 oktober 2011

Kom snart tillbaks.

Och så var det en torsdag. Time för säsongens sista Breaking News. Mycket sad. Jag och Moa kom dit ganska tidigt och fick höra när Filip och Fredrik övningssjöng Hallelujah. Så vackert. åhhh. Det är bra att komma tidigt. Publikvärden kom ihåg vad jag hette.. Efter ett tag kom även Åsa. Helena och Linda-Marie och joinade oss, då hade vi redan ställt oss upp för att lyckas hamna på dem åtråvärda skakahandplatserna. När det blev dags blev det lite rusning in och publikvärden sa att vi inte behövde springa vi fick ju plats ändå.. Men vi ville ha bra platser och bra platser fick vi. Riktigt bra avsnitt var det med. Jag hoppas det inte dröjer allt för länge innan säsong 2 kommer. Studiomannen tyckte vi var den bästa publiken och det håller med han om. Det tar alldeless för långt att ladda upp bilder tyvärr. Men jag har kommit på att det kan vara internet det är fel på och inte datorn. Vi kan ju hoppas på det i alla fall. Tar med mig datorn till Stockholm imån och testar. Ni kan aldrig gissa vad jag ska göra i Stockholm.
Och det var en fin torsdag det.

1 kommentar:

Emma sa...

Vi borde hitta på något snart! :D jag är hemma från England igen jöö! Nästa helg (alltså inte denna som kommer nu, utan nästa) kanske jag ska till stockholm, är du i stockholm något då? Inte för att vi måste åka till Stockholm för att träffas när vi bor fem minuter från varandra. Men det var ju roligt förra gången alla var ut och dansade i Estockholmo. Haha .D