måndag 17 oktober 2011

Asian F.

Det blev en liten Gleedag idag. Blev middag med tacosgratäng och säsong tres tredje avsnitt. Det var ett mycket fint avsnitt. Mycket känslor. Särskillt med Will och Emma. Älskar dem ihop, älskar att dem bor ihop och älskar att Will försöker hjälpa Emma med sin sjukdom. Mercedes var väldigt jobbig. Jättetaskig mot alla, särskillt mot Rachel. Kan förstå att hon tycker det är jobbigt att det jämt går så bra för Rachel. Men jag tycker Rachel är duktigare än henne och jag gillar Rachels röst mycket mer så hon förtjänar det. Mercedes började istället i den nya Gleeklubben, får se hur det blir med det. Jättefin scen med Mike och hans mamma med. Fint att Mike fick lite mera airtime detta avsnitt än vanligt. Glad att han fick rollen han ville ha. Men bäst i avsnittet var Brittany. Hon är så lovely! Hoppas hon vinner valet. Gillar inte att Rachel också skulle ställa upp, hon borde i alla fall pratat med Kurt först. Älskade slutet på avsnittet. Perfekt.
Då har jag också sett alla avsnitt och får snällt vänta nån vecka på nytt avsnitt.

3 kommentarer:

johanna sa...

SVAR: jaa eller hur, jag älskar jason ska bli riktigt kul att se han på tv igen!

Och jaa du borde se dden, den är riktigt creepy!

Denice sa...

Ja det var hur kul som helst! Men det har börja smälta in nu att man faktiskt ska synas på tv, haha. Ångesten kryper fram! Dom sa till oss att vi inte behövde säga något, sen står plötsligt Åkesson 2 cm från mitt ansikte med en MICK. Paniiik, kände hur röd jag blev i ansiktet, haha. Men det ska bli sjukt kul att se ändå! :D Måste försöka spara ner det på något sätt, sånt är jag dålig på.

Ida sa...

Kanske ska ge serien en chans=)