söndag 30 oktober 2011

Birthdayoldie

Nu har jag firat min 23årsdag tre gånger. Och ännu är det låångt ifrån över. Började några dagar innan med värmlandsbesök av farfar och Gunilla. Mycket trevligt. Blev bjuden på god mat och fick 500 kr plus en snygg halsduk. Sen var det b-dayen itself. Blev fint firad av roomiesarna. Fast fick också stanna välldigt länge inne på toan. Jag blev lite rädd och vågade inte gå ut. heeehee.




Idag har jag firat med mami och Lb. Redan fått min present av mami som är ny vinterjacka. Blev god mat och tårta idag och lite tillhörande gapochskriksjuka. Mamma sa att hon skulle sätta 25årsåldersgräns på sin lägenhet. Jag och och Lb hade filmshowoff. haah. Jag tror det är fler folk som vill besöka och så blir det barty på lördag som alla borde komma på!

Inga kommentarer: