tisdag 25 oktober 2011

Det syns att han torktumlar sina t-shirtar.

Är nu inneboende hemma hos mamma, mitt övernattningställe så att säga. När jag inte orkar åka hem till Stockholm. Är ju storpendlare jag. Plus några mil till jag inte hade tänkt mig. Jag och mamma har hur som ägnat dem senaste tre dagarna till flytta ut det sista och städa min lägenhet. Skönt att ha det gjort och skönt att ha mamma vid min sida. Hon är bra på städning. Jag är inte så bra på städning. Mamma är också rolig när hon tittar på tv. Och extra rolig är hon när han blandar städning med tvtittande. Som när han såg ett program med Torsten Flinck och utbrast plötsligt "Det syns att han torktumlar sina t-shirtar." hahaha. Det syndes då att han gjorde detta på att dem var för korta. Kommer sakna min lägenhet. Och mina gulliga grannar (det skrev jag då inte förra gången jag flyttade). Har många fina minnen därifrån jag tar med mig. Ska ju vara lite vemodigt med.
Imorgon är det skola igen. Utomhus. Det betyder: KLÄ PÅ SIG. Vi har också nån sorts redovisning men det ska nog gå bra. Förrutom att städa har jag idag shoppat lite kläder den ni, målat naglarna och hälsat på frisör mamut. Blev klippt och färgade håret ehh typ grönt. Inte med flit. Det duger. Är ju ändå mösssäsong lixom.
Sen efter skolan åker jag äntligen till mitt nya hem. längtarrrrrrr. har dock tung väska.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!

Du borde börja följa Nikita! Det är en bra serie

Hahha en liten rolig tanke,du tittar på typ exakt samma serier som jag!!

Hanna sa...

Hej!

Jag tittade på Nikita när Kanak5 visade det, var det i våras kanske? Gillar det mycket! Ska ta och se igen de avsnitt jag missat nån dag.

Roligt att vi tittar på så många lika serier! Har du nån favorit?