lördag 15 oktober 2011

Fredlip och jag.

Var på ännu en Vksinspelning i onsdags. Jag och Lovisa kom lite tidigt men fick underhållning i form av Henrik som åkte radiobil och utmanarna Maria och Frank som blev intervjuad.  Lyckades få riktigt bra platser, första raden. Inte reserverad dock, men kanske till och med bättre. Fast ett äldre par ville inte hoppa in en plats så Lovisa kunde sitta bredvid mig och Linda-Marie på raden bredvid. Dem var bestämda. Spännande. En annan sak som var spännande var att Filips mamma satt alldeless bakom oss. Linda-Marie lärde mig massa om Melodifestivalen och det kom en tävling väldigt i hennes smak. Sen hade vi tur som fick se tävlingen i det andra rummet med. Där skrattades det en del kan jag lova, kyrkor och sånt.
Bara måste visa Fredrisk snygga baröverkropptaktik och hur gullig han var i kepsen.
Har fått Linda-Maries biljett till morgondagens inspelning den sista för säsongen, så ska gå imorgon med. LYCKA!
Och sen, JAG TOG MIG HEM.






1 kommentar:

Maria sa...

Richard-peace&love-keps!!! :D