lördag 1 oktober 2011

Spoiler alert!

Så måndags. Lite av ett final test för mig inför den stundande flytten och vuxendomheten. Tog mig till Stockholm i god tid. Väntade lite innan jag tog bussen till filmhuset men kom ändå dit vid 18tiden. Jag kom fram! Jag hittade! On my own! Tog en liten promme, rakt så jag inte skulle komma vilse tills det blev lite för kallt och jag gick in och satte mig istället runt en timme senare. Publikvärden gav mig godis och dricka som är till dem i produktion egentligen för jag var där så tidigt. Satt där och läste boken Please Kill Me och lyssnade musik, ett par fina herrar gick förbi och stannade framför mig och vinkade. Ett par timmar senare kom Moa som skulle ta sällis med mig till hennes mormor efter programmet men jag trodde inte hon skulle komma så tidigt, men det var bra att hon gjorde det för dem sa att hon också fick plats i publiken. Leffe P var gäst, han är rolig han. Moa och jag hamnade på dem åtråvärda skakahand platserna och äntligen gav det resultat. Men innan inspelningen började såg Fredrik min bok längst upp i väskan och sa nåt med att där ligger den boken och skaver och tog upp den. Filip tittade också på den och undrade om jag hade kommit till något ställe där någon ska dö. Fast det hade jag inte och publiken skrattade och Fredrik sa "spoiler alert!" haha. Sen fortsatte Fredrik med att fråga Filip om dem skulle börja programmet med att han stod och höll i boken men dem kom fram till att det skulle vara lite konstigt.


Och så lite foton i min skoluniform med värlend bästa. Fredrik sa att han började få svårt att hitta på nya poser på mina bilder hähäähh. Och det var en fin måndag det.

1 kommentar:

Maria sa...

Åh vad jag hade älskat om de börjat programmet med det!