söndag 2 oktober 2011

Please Kill Me.

Så onsdags. Kom ganska tidigt men inte lika tidigt. Blev Please Kill Me läsning igen i väntan, bra bok kan jag säga er. Filip såg att jag satt och läste för sen efteråt frågade han om boken. Efter en stund kom Moa och skrämde mig. Åsa kom också efter en stund, det var kul för det var längesen. En fin inspelning var det med, men en mycket rolig dj tysk, en juciebaröppnande snygg Andreas Wilson, en häftig filmregissör vid namn Tomas Alfredsson och två underbara programledare.  Roligast när dem pratade med hon från hollywoodfruar och Fredrik undrade om hon kunde be för honom så han skulle bli frisk och hon svarade jag tror ni driver med mig nu och Fredrik bara nää samtidigt som han nickade.
Och så jag och världens bästa. Min samling växer och växer, sweeet. Filip undrade vad jag hade läst för nåt idag och vi pratade lite om det. Båda har läst och gillar den boken. Lite HHC på det med. Och det var en fin onsdag det.

3 kommentarer:

malin sa...

Åh Filip o Fredrik <3

Anonym sa...

Testing...testing...

Verkar ha lite problem att kommentera på bloggar så jag testar lite här.

Kram Tove

Tove sa...

Här fungerar det ju. Roligt att läsa din blogg :)