torsdag 20 oktober 2011

I really want to give you a standing ovation.

Här sitter jag och väntar på tvätten, lyssnar på Glee och pluggar alldeless för dåligt. Jag kan lätt säga att artikelredovisningar är det tråkigaste jag gjort. Och att större kaninpunggrävling som jag skriver om kan vara det fulaste namnet vi svenskar gett ett litet djur. Men jag har ju hela helgen på mig så att säga. Fast helst vill jag ju vara klar imorgon. Eller ja helst nu på en gång. Men jag har lärt mig att det inte funkar så. Är i Hoffe nu med. Kom i tisdags. Längtar hem! Men det dröjer ända till onsdagkväll. blajj. Här skarre städas som en took. Dessutom måste jag betala massa pengar för konstiga bärkostnader och torkningar. Bojkottar numer även Hofors Hus och hoppas jag aldrig behöver bo här igen. Fast mamma sa att jag skulle vara glad att det kunde ha blivit mycker mer. Igår var jag i skolan. Lekte mest som vanligt. Fick ännu en uppgift. suck. Men den går nog snabbt. Byggde hem till hans och greta. Lärde oss om ekorrar. Dem äter ungefär 200 kottar om dagen.
I lördags efter vem kan slå mötte jag upp Emma och hennes vänner Tess och Elvis. Vi skulle till nå ställe men såg inte så livat ut där så vi drog till Barcelona istället, baren vid Stadsis för Elvis jobbar där typ drömjobbet. På väg dit hoppades jag på att Johannes eller Albin skulle vara där eftersom jag att Stadsisstjärnor brukade hänga där. Vem ser jag inte utanför då om inte ALBIN FLINKAS. Jag dog lite så att säga. Visste inte vad jag skulle göra. Stannade upp, Emma lite längre bort dem två andra hann gå in. Måste ha sett ganska rolig ut. Tog mod till mig och gick fram till Albin och sa att jag tycker han är jättebra. Ville berätta om Barbro och allt men det kom inte ut. Men han svarade att vad gulligt och han förstod nog. Att jag gillar honom. Sen sa sa jag hejdå och följde med Emma in. Där inne satt Allan Svensson och var lite påverkad se bilden ovan. Efter att vi sett ett party av onepicies apatsig drog vi till det där stället vi först tänkt gå till och dansade en massa till en inte allt för bra dj. och jag kom hem AGAIN. nu måste jag hämta tvätten.

1 kommentar:

Emma sa...

haha det var så kul när du såg han Albin! Jag fattade ingenting mer än att du var väldigt exalterad över någon. :D Och JA du bör se Psych <3 Det är världens bästa tv-serie :D