fredag 19 november 2010

While the Moms and Brads are away.

Stephen Liam DaVega är tillbaka! Woho! Johnny kom med han igår eftermiddag. Jäklar vad snabb Johnny var att fixa den. Trodde det skulle ta några veckor, det tog 3 dagar typ. Nice! Är tacksam som bara den! Det var riktigt snällt av Johnny!
Jag och Stephen kommer riktigt bra överrens nu!

Sön-tis var riktiga Lova och Nino dagar. Hängde där hela tiden och sov över där. riktigt mys! Gofisar. Tiskväll blev det dags för hockeyträning. På ons och tors har jag träffat Moa vid 14.30 för skogspromenix. Hurt! Och igår var det hockeyträning igen. Fick finfint beröm av coach Lunka också. Han tycker min skridskoåkning ser mycket bättre ut. Då blev jag glad. Då jag själv tycker att den står lite still och har gjort längelänge.

Nu sitter jag och lyssnar på Johnossi. Sen blir det att göra sig i ordning och vänta på att syster kommer och hämtar mig och Moa som också är här.

Sen bär det iväg. Först hämta Maria i Örebro. Och sen till Karlstad.

För ikväll ska vi se JOHNOSSI
"Du måste fylla i texten!"
"Fan vad jobbigt!"

Inga kommentarer: