torsdag 25 november 2010

In the parking lot.

Idag har det blivit promenix med Moa, hammardammen. Hem och duscha och så och sen pallra sig ner till ishallen för fotografering. Var nog lite i min egna värld där ett tag, eller så var det fotografen som förklarade för dåligt. Han fick hålla fask mig så jag inte gled iväg på min stol, för det var bara Lunka som satt bredvid mig som visst skulle flytta på sig. Det blev nog ett heltsnyggt kort tillslut iaf ;) Synd bara att man blev taggad på träning med utrustningen på, men imån så. Då är FIIIIIGHT som gäller!
Nu ska jag pallra mig till lillaArne.
Titta, vad roligt! Fredrik är modell för HM. höhö!
Håller på att ladda ner iTunes nu så jag kan lyssna på hans och Filips podcasts dem gör för Aftonbladet. Här ska ni gå in om ni med vill lyssna.

Inga kommentarer: