fredag 12 november 2010

Get my television fix sitting on my crucifix.

Jag har tittat på Idol. Jag har nog tröttnat lite. Peter är inte lika rolig. Tyckte till och med att Olle var ganska dålig. Men han var bättre när han sjöng duett. Han är fortfarande min idol.

Jag sov lite länge idag igen. Jag som skulle upp vid nio. Men jag tog mig på en promenix till Edskenbacken och tillbaka. Har vart på bruket och fyllt på kycklingsoppe, popcorn och cola förrådet. Har fått pengar nu. yeah.

Sen blev det att pallra sig ner till ishallen. Träffade Julia 1 på vägen. Vi var först.
Fin konversation från idag.
"Jag är ungefär 1 % invalid." - jag
"Vem är invalid?" - Julia 2
"Jag"
"Varför är du det?" - Julia 1
"Det stod så efter jag brutit min fot" - jag
Lite senare.
"Kan nån stänga dörren?" - Julia 1
Jag försöker stänga den med mina superkrafter.
"Nej, mina superkrafter funkade inte nu.." - Jag
"Okej..Du är knäpp" - Julia (helt påhittat men hon sa nån som menade samma sak.
"Men jag berättade ju att jag var 1 % mongolid. Eller mongolid var inte vad jag sa va?" - Jag
"Du är nog mer än 1 % mongolid. Mera 100 %" - Julia 1
Typ så här.

Först ut var jag också. Fick lite beröm av Agge, höhö. Men Johan tyckte att jag stod och sov när jag noga spanade in ismaskinen (tänk tiden när jag drömde om att bli ismaskinist) och när jag precis stannade och läste lite reklam. Jag stod inte och sov. bara lite. jag är trött. nu. Det var rolig träning. hej och ho. I tisdags förresten frågade Stina om jag kunde vara med och spela med hennes Hälsinggårdarna på söndag. Men Mathilda berättade för mig att man måste skriva papper och grejor att man är utlånad. Annars kunde det bli så att man inte fick spela med Hoffe igen eftersom vi spelar i en lägre serie.. Och jag prata lite med en tjej som har hand om Hälsinggårdarna, vi från Hoffe får inte spela med om vi inte fixar sådana där papper. K to the rångel typ.

Så det blir en helg framför min vän tvn. Kan inte klaga. nejnej. Nää nu ska jag nog sluta.

Inga kommentarer: