onsdag 3 november 2010

On a steady diet of soda pop and Ritalin.

Jag har gjort om bloggen. Denna gången blev den grå. Men jag är inte riktigt nöjd denna gånge heller, men så många gånger förr det får helt enkelt duga.
  Måste säga att vilket jäkla tålamod jag har ibland. Min dator vill inte alltid leka när jag vill det. 

Paint är juu bara skit, jag vill ha photshop. Och så vill jag lära mig det.
Jag har ifall tagit min första bloggheader jag haft och gjort om den lite.
Här kan ni se mina otroligt skillade photoshopskills jag hade för nåt år sen.
Diggar den här sista ;)

Fick besök att Lb igår kväll som kom hit och kikade på Resident Evil 2 och lite program på tven. Så blev ganska sent. Så jag somnade om efter jag stängt av klockan vid 10 imorse och sov en stund till. Sen dess har det blivit dator/Gleedegande. Syster kom med god lasagne till mig som blev lunch. Tack och mums! (Hon bjöd mig på det för nån månad sen blev inte nöjd med den då, fast jag tyckte den var hur god som helst men jag fick lova henne att hon skulle få bjuda mig på lasagne en gång till) Du är king på lasange yster!
Här med kröner jag dig till the Queen of Lasagna!
(Nu får vi ju inte glömma Marias mamma Kerstin som också gör underbart god lasagne! Kungatronen är din.)

Inga kommentarer: