torsdag 11 november 2010

In a land of make believe.

Det rullar på. Dagarna.
Har ju varit hemma från Santa B hur länge som helst nu.
Hunnit bott på tre olika ställen hemma.
Hunnit börja skolan.
Och slutat den.
Hunnit spela en massa hockey.
Och som tur är, det känns precis lika roligt som förrut.
Synd bara att jag står still på skridskorna.
Alltså, jag åker. Men det känns lite som om utvecklingen står still.

Helgen var rolig.
Jag fick paket. Vi for till Gävle.
Träffade Billy på bussen. Frågan är varför han hoppade på i Kungsgården eller var det var. Han undrade var min utflykt var. Och tyckte allt att jag med skulle följa med till Värmland.
Okända människor sjöng för mig. För dem trodde det var min födelsedag.
För det sa Richard.
Vi gick in på ett ställe. Jag fick ont. Vi dansade och hade sköj.
Nån log så mycket hela tiden att jag blev lite skrämd.

Vi åt korv. Det godaste jag ätit på länge.

I lördags blev det folkan med Emma och Moa.
I söndags tittade jag på en massa tv.
I måndags blev det morgonpromenad och tv.
Igår gick jag hem till mamma ett tag. Och så tränade jag hockey.
Idag har jag sovit för länge. Tittat på lite för mycket tv. Städat lite för lite.
Imorgon ska jag göra något lite halvlässkigt men ändå roligt. Något jag inte gjort på väldigt väldigt länge.

Inga kommentarer: