onsdag 24 november 2010

In a land of make believe.

Igår vaknade jag lite seg och tvingade mig upp. Gick till mamma, ringde, provade kläder jag ska få i julklapp, käkade mat där och tittade först lite på mammas program, Hem Till Gården mm och sen på Daniels progam dubbad Hannah Montana och lite andra barnprogram. Lb skulle hämta Carro, hängde på så fick jag skjuts hem.

Packade och lite så och gick sen ner på träning. Var först, så gick ut i hallen och tittade lite på träningen innan. Efter ett tag kom Emelie, Julia 1 och Julia 2. Men inga coacher. Tillslut så ringde Emelie till Chrille och då var han precis utanför haha. Hockey är så roligt ♥ 
Gör livet lättare och roligare. Rolig träning var det! Jag vann dårå 2 av 3 straffturneringar. Och gjorde 3 mål på 4 chanser. Hyffsat. Jag tror allt Christian använde sig av namnet Peter Forsberg (om det säger något för er..) för att beskriva ett av målen jag gjorde. haha ;)
Och så vann äntligen Färjestad igår.

Idag har jag bestämt mig för en inne-i-pyamas-dag. Var en bra dag tills jag fick reda på något äckligt.

Inga kommentarer: