fredag 21 maj 2010

Tassels

Jag vet ni kommer bli oerhört besvikna där borsta i skogen. Men det blir ingen gold tassel för mig.
Mina betyg är där dem ska, jag gjorde honor roll för några veckar sen (fick någon sorts diplom för jag har bra betyg och säga sitt namn och mayor i en microfon framför en massa människor.) och på mitt möte med Sharri Tacker sa hon att jag förtjänat mig av en guldig tofs. Min idag, efter jag Moa och en till stått i kö längelänge för att hämta ut dem stod vi inte med på listan. Och det var inget vi kunde göra sa den spydiga gubben. Men no worries, den guldiga tasseln var inte en guldig. Utan GUL och FUL. Och jag vet, ni vet, Sharri vet att jag förstjänar en guld tassel.
Jag var lite arg ett tag, men den svarta är mycket snyggare.
Och det ska bli roligt att flytta den från ena sidan av huvdet till den andra.
Även om det hade varit roligt och inte haft någon alls och på ryggen skriva
"I don't have my tassel, 
cause I gave it to Maria Montazami!"

2 kommentarer:

stolta systern sa...

HURRA HURRA HURRA FÖR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MOR O LILLEBROR sa...

GRATTIS GRATTIS DU HAR VARIT SUPER SUPERDUKTIG. 9 DAGAR KVAR. KRAM KRAM