tisdag 4 maj 2010

Och ännu mera NY!

Måndag:
Grand Central Station!
Carries trappa så att säga!
Jag går på Carries trappa!
Promenad i regnit Central Park!
Ninja VS. Zombie.. Eller nåt.
ANKORNA!
Gul gubbe som härmar Moa!
Vi tog oss en fika på Fika. Sveeenskt!
Vad hade dem för kaffe där då!

Tisdag:
Var först på Spa...
People's Revolution där Whitney Port har jobbat!

For till Meatpacking district igen för att hitta hotellet där Hedwig först sattet upp. Hittade vi den, jaa! Fast det rummet där det varit var stängt när vi kom dit, men käkade mysig lunch där och kom tillbaka senare när det öppnat igen. COOLT!
Hedwig hotellet
Där har scenen varit!
Onsdag:
Käkade good frulle på Planet Hollywood. Försökte få biljetter till Jimmy Fallon Show men lyckades inte, E upptäckte att hon tappat sin ring så vi letade efter den, hittade den och hittade sen även som sagt  Fredlip! Såg Filip utanför en bar, han pratade i telefon så hade inte tid att prata men han sa att Fredrik satt där inne och att vi skulle hälsa från honom :D
 
¨
Är det inte vackert!
Jag hade då inte ännu hört hur det gått för Färjestad, Fredrik frågade om han skulle titta upp det på sin mobil vilket han försökte men det gick så långsamt så Filip han komma och han visste svaret. Hårt, men sen så kom jag på vad sysselsatte mig med just då. Satt och pratade med dem i säkert en halvtimme om allt möjligt i deras Håkan Hellström bar.
"Detta var den lyckligaste dagen i mitt liv!" - Hanna (ungefär)
"Nej, det var när Färjestad vann SM-guld förra året." - Fredrik

Moa skriver riktigt bra om det här här

På kvällen blev det barty! (på en gata Filip tipsat oss om. Haha, dem var lite besvikna på oss att det var första gången vi skulle gå ut i NY..)
Från Polen? Där är mina nya AC/DC converse jag köpte i NY också.
Blev inte så mycket sömn och så råkade vi sova över men vi hann med ändå.

Inga kommentarer: