fredag 28 maj 2010

I hope you had the time of your life (052810)

Det är bara jag och Moa kvar i huset nu. Och så klart Zoey då. som precis klättrade upp på ytterdörren och tittade in. Det är ju så fint det bara kan bli. Attans. Jag vill inte lämna. Jag vill inte sakna.

Jag hann inte till Farmers i tisdag. Eve och Mo kom hem. Vi väntade på att Linnea också skulle komma hem. Sen gick vi till The Habit där Eve bjöd oss på mat. Mums! Går ju vid Farmers då och jackpott. På kvällen blev det mys. Eve fixade mitt hår och ett parti plump spelades. Som jag vann. Igår gick vi runder på State. Hade en sista måltid här hemma tillsammans. Spelade lite beerpong, stål-Eve vinner jämt.  Äsch, det blev en fin kväll. Moa har en massa fina bilder. Men ni får hålla er tills imorgon. Jag sov 4 timmar inatt och borde ha slocknat redan. Vanilj cola ni vet, rediga grejer.
För några dagar sen träffade vi på Brennan på State. Linnea vågade ta bilder på honom. Och sen vågade vi prata med honom. Det har jag bara viljat sen första gången jag såg honom. Sa att han var jätteduktig! Och Linnea frågade om han hade en MySpace och det hade han!
JAG SAKNAR MIN HALEY FAMILJ! ♥

Inga kommentarer: