fredag 21 maj 2010

21 maj

En bild från Ellewood hajken i söndags. Efter den for vi hem till Katie igen och käkade glass. Kan säga att jag är glad att rootbeeren var slut. Efteråt följde jag och Moa med Cliff till hans kompisar och hade bbq. Riktigt kul, spelade en massa kort. Svenskarna var ju ganska bra på spades dårå. 
"Star Wars is like the worst movie ever.." - tjej
"You are the worst person ever!" - Star Wars killen (en kille för Linnea!) 

Blev inte så mycket plugg till min enda final som jag hade i måndags. Men det gör inte så mycket, för det var inte frågor utan vi tittade på två scener och skrev om dem. Men det gick inge bra. Men jag fick sitta bredvid Marty för sista gången. Och vi log mot varandra på bron. Det gills som ett hej! Det var roligt för vi fick byta bluebooks (pappersbok vi skrev finalsen i) med varandra, så ingen skulle ha skrivit i sin innan. Ganska spännande! Och sen var det några ur klassen som skulle komma fram och snacka med Stinson innan vi började och så glömde han stänga av sin mic (stort klassrum) så alla hörde. haha kul!

Blev en stund i fina dac efter och sen gick jag och Moa på State. Innan vi kom dit träffade vi på lärare Curtis som  undrade om vi ville ha sjukts någonstans. Men snäll lärare då! Kvällsmat blev på The Habit med Tina, Moa och Sandra. Roligt!

I tisdags blev det lite dac häng, och så följde jag och Moa med på Sandra och Tinas sista Color Correction class. Frågade Curtis innan och han sa att det var okej, men tyckte att vi skulle ha tagit klassen :D Satte oss först på golvet och gömde oss lite längst bak för det var väldigt fullt.
Zack såg oss dock hoho. Och Dennis undrade vad vi gjorde där. Jag sa att vi ju gått den här klassen hela tiden. Han trodde nog nästan på mig en stund där. När det blev mörkt vågade vi sätta oss på bänken bakom. Skön lektion! Fick titta på ens massa final project utan att visa upp något själv. LIKE! Mitt under lektionen så hör jag Dennis säga psst och så håller han upp en snusdosa mot mig, HAHHAA! Den historian kan vi ta en annan gång.
Linnea och Evelina tyckte dock att vi skulle sluta nörda oss och komma hem och spela waterpong istället ;)

Igår var jag och Moa och pratade med lite folk som jobbar på skolan och sen blev det dac en stund. Hem och mysa. Skriva klart sista assignmenten någonsing. Spela in två filmer. (NEJ, MOA. JAG HAR JU SAGT ATT JAG INTE ÄR AVIS.) 
Pyamasparty i hallen/tvrummet igen. Börja kika på Burton's Alice. Mys. 
Moa med hennes bebis. Jag fick ju äran att vara the godfather i alla fall. Men nog vill jag allt ha mig min egna bebis.

Inga kommentarer: