fredag 21 maj 2010

Showcase

Tidig morgon för städarna kom och vi lära flytta på madrasserna innan dem kom. Sova en stund till och Skype med världens bästa M! Ska bli så skoj att ses igen du!

Idag var också sista dagen med dac. JAG KOMMER SAKNA MITT FINA DAC!
Hanna color correctar i dac.
Hanna renderar i dac.
Tina var också i dac.
Så här såg det ut under inspelningen igår. Jag ska få lite godkännanden så kommer filmerna snart!

När vi skulle gå från dac när det stängde gick jag och sa "Good work" till många av datorerna. Ian såg lite fundersam ut, och Tina förklarade vad jag höll på med.
"She's saying goodbye to DAC." - Tina
"Oh, haha, it's been a love/hate relationship, right?" - Ian
ChokeabitchAndrew var där också, lånade en penna av mig som jag aldrig fick tillbaka.. Fast visserligen var det Moas penna.. Kanske den en dag kommer hamna i en film, det har ju hänt förrut satt säga.

När skulle checka ut var Brad (den roliga gubben från min doc class) där också. Jag sa till han i kassan att det var sista gången jag checkade ut. Brad sa att jag skulle sno kortet. Skojade att jag gjorde det haha. Pratade lite med Brad, men nu är det någ sista gången.

Det blev Showcase. Nåot liknande Oscarsgalan, men ja långt ofrån. Det var kul. Fanns två ingångar in, Ian tyckte vi skulle ta hans och han i kassan tyckte vi skulle ta hans.. Moa, jag och Sandra stod där och funderade lite. Slutade med att Moa och Sandra valde Ians ingång och jag den andra. Sista gången i mitt fina FE rum! Showcase var spännande. DaVega och Curtis delade bland annat ut priser.

Curtis närmast i bild, smygfoto av Sandra.
Yours truly som har sin graduation imorgon! Öj, borde man inte få presenter då?! :P

Inga kommentarer: