tisdag 4 maj 2010

Happy international Star Wars quote day

"Mäh, det heter ju force. Vad dumt!" - Evelina
Hohohohhoo!
Sen kom jag på att det ju är den fjärde och och lite senare fick vi även reda på att det ju är maj. Hoho, fyndigt!

Jag gillar inte min blogg just nu. Jag ska ha 25 inlägg på första sidan, men jag har bara två. Blahblah! Igår efter skolan tänkte jag att skulle gå en promenad i det fina vädret med mina bra musik. Min fot är inte med på promenad. Inte i lördags men förra lördagen ramlade jag på asfalt och skrapade upp båda knäna och stukade lite halvt min vänstra fot. Den svällde upp och blev blå i alla fall. Var lite halt dem första dagarna (fast jag var halt gick jag ändå snabbare än en del Amerikaner), sen blev det lite bättre men det vill inte sluta göra ont helt.

Smart uppfinning av Tove måste jag säga! (för det bara droppar och droppar) Som åkte hem idag. Hoppas resan går bra! Vi ses i Sverige snart! :) Och tack! för Pommes Pinsen :D                          Nu ska jag käka nudellunch och chilla lite här hemma innan skolan börjar klockan 17. Vi ska sitta i dac och finputsa final project har jag hört. Gött! Slipper man göra när man är ledig!
"Uh-oh." [beeps] - R2D2 

2 kommentarer:

Tove sa...

Lite stolt över min uppfinning faktiskt ;) Resan gick bra men det var skakigt över Atlanten. Tack igen för att jag fick låna din säng :) Kram

farmor sa...

Tycker att du ska uppsöka en läkare, som kollar upp din fot så att allt är okej. Sköt om dig och kram på dig!