onsdag 26 maj 2010

(05252010)

Det har varit en både rolig och jobbig tid nu. Vill inte åka hem, men försöker göra det så roligt som möjligt dem sista dagarna.. Blev lite Haley häng hemma först i fredags.
Fina roomiesar!
Linnea och Moa gick till Matt en stund medan jag och Evelina gick till Victoria house. Mamma lärde mig en massa viktiga saker på väg dit, höhö ;)
Men sen samlades alla Haley girls i Victoria house.
Jag och Johan ringde till han som fått min Amerikanska nummer.
Spelade in en väldigt lång film när jag pratar med Dennis och Moa och Evelina säger roliga saker ibland.
Pratade med en snubbe som gick förbi som heter Caleb. Han hade en Star Wars affisch med sig.
Frågade om han verkligen ville ha den.
Det ville han inte, så vi fick den och kunde ge en fin present till vår Star Wars nörd Linnea som åkte hem tidigt under kvällen för hon mådde inte alltför bra.
Moa skulle cykla hem men hamnade istället i Nimas väska. Hon fick plats!
Jag hamnade framför en dator ;)
Ludde började städa.
Andys brosor var där. Alla pratade lika och var allmänt lika varandra. Kul!
Dagen efter mådde jag som jag förtjänande. Hade avslutningslunch med IBS i Montecito där det bor en massa kändisar som James Cameron. Vår landlord Dave har ett hus där, där en massa pensionärer bor. Lässkigt hus och lässkiga tanter och gubbar. Var en fotograf där också som tvingade oss att vara med på en massa bilder. Men maten var god i alla fall. Och sällskapet trevligt.
Glada. Vi tog lite egna kort bakom alla istället.

Jag är öppen för förslag! Sen blev vi framtvingade att stå längst fram..
Blev dags för att få sina IBS diplom. Och när man tog emot tyckte Camilla en från IBS att man skulle säga något om sitt år. Hon berättade för alla att jag var en honor student och  jag sa något svar. Sen sa jag kort att det varit ett fint år och jag inte ville åka hem. The end. haha! Linnea tyckte jag var rolig i alla fall :P Men roligast var Jocke!

Hemma igen blev det sovning. Sen hitta Eve och gänget. For runt på en massa platser. Första platsen vi var på kom polisen och sa att om vi inte gick därifrån skulle vi följa med honom. Så vi gick därifrån. Hamnade hos Matt en stund. Sen hamnade jag, Jocke och Andys brorsor på gamla hederliga Wentworth. Fast det var ju inga där eller så sov dem. Men vi klev in ändå, jocke ville ju visa vart han bott förrut. haha! Inbrott på Wentworth. Hamnade sen på Victoria house där en del var. Tittade på film utan ljud och satt under ett Toy Story täcke. Massa kastades omkring, ja det var ju fint ett tag i alla fall. Moa och några till kom efter ett tag. Ludde satte sig på Jocke mellan mig och Emma. "Nu sittar jag bredvid Gottland och Värmland.. illa" nåt sånt hoho. Och så fick jag höra hajk en sista gång!

I söndags blev det hejdåaktig lunch med Cliff och Katie. Och det var dessutom Ciffs födelsedag! Lite senare blev det hej då mingel med Sandra och Tina, men vi syns i dac Tina! Och på kvällen blev det hejdåmiddag och bio med roomiesarna, Dennis och Jocke. Såg nya Robin Hood. kassast. Hejdå Dennis, men vi ses i Stockholm!

Igår kom Jocke och hämtade oss och vi åkte till skolan och fixade en skolsak. Fikade på nå ställe. På kvällen kom Jocke hit och det blev beerpong tournament i Haley House. Skoj! Fast vem som vann har jag ingen aning om haha! :P Jocke somnade i en graduations kappa haha.

Nu blire dusch och sen kanske en sväng ut på min bräda och se vad farmes market har att erbjuda..

Inga kommentarer: