fredag 30 maj 2008

Lie To Me

Håller på att laga mat.. Blir makaroner, ketchup och tomat idag =D Sen ska jag cykla till jobbet för första eftermiddagen i eftermiddagshelgen. Blev inte Roberts idag, Jessica hade frågat Carro om dem inte kunde gå ner på Bessemäfesten och tjejerna åka karusell. Men ska kanske dit imån istället. Så idag sov jag till klockan 12 istället, skönt men kände mig ändå inte pigg.

Just det bion. Det var roligt att gå på bio som vanligt då. Längesen man gick i Hofors. Filmen var väll okej, en aning speciell.. Innan den började kom en man (tror det var ägaren) in och pratade lite. Sa nåt om att reklamet vi just sett var digital.. När han pratat klart började jag applådera och fick med mig nästan hela publiken, som bestod av vi 3 och nio gamlingar :D Men ändå! På slutet av filmen (fast vi visste ju inte att det var slutet) pratade en gubbe i filmen och ingen av oss orkade lyssna på vad han sa. Och sen var filmen slut, så vi fattade inte hur den slutade..Någon som sett No Country For Old Men, i så fall hur slutar den? Pallar nog inte att se den igen på några år eaf..

Haha, boken 1001 filmer du måste se innan du dör, den hade Rondellkillen också :]

Inga kommentarer: