måndag 19 maj 2008

Det är så synd att du är så söt


Så såg det ut i förrgår. Men nu är snön borta igen. Var ju rätt mysigt och för att inte glömma väldigt häftigt med lite snö i maj. Kastade lite snöbollar, en på Mo. hoho ;]

Nu måste jag skynda mig lite, måste cykla till jobbet snart och ska äta och fixa massa saker innan. Första eftermiddagen idag, skönt. Har ju blivit mycket sömn i helgen, kanske snittade runt två timmar/natt. Men sov ju någon timme när jag kom hem också. Har varit trött men det har funkat. Har ju haft en superrolig helg!

Sverige åkte ur i semin mot Canada tyvärr och fölorade sen även bronsmatchen mot Finland med 4-0.. Såg båda matcherna hemma oss Maria, jag skrev ju tidigare att Hockey-VM var räddat för att mamma fått Tv3, men så lyckligt var dte ju inte då.. För Trean bytte ju kanal till sexan.. Men har fått se matcherna hemma oss Maria och så har jag lyssnat på två på radion när jag jobbat. Måste säga att Bäckis såg välidgt rolig ut igår på Sportspegeln ;)

Igår efter jobbet åkte jag först en sväng förbi mamma. Sen ville jag handla men hade inte med mig plånkan så blev att åka hem och sova. Stängde av datorn och sen när jag hade på den igen kände den inte av nätverkskabeln, precis som det var hemma oss mamma för några veckor sedan.. Somnade, sov till 17.30 ungefär och sen logga jag in på msn på mobilen och pratade lite med Maria. Mo och hon skulle komma lite före sju. Så jag cyklade upp på bruket och handlade lite och sen förbi mamma igen och lånade Sex And The City säsong 1, som jag glömde helt bort när jag var där första gången. Vi spelade lite GuitarHero och försökte få ming dator och funka. Sen blev det ju Andra Avenyn också.. Maria ringde hennes pappa som hjälpte oss. Sen skulle vi prova 6-56 eller vad det det heter, så vi åkte till Maria och provade och det FUNKADE!! TACK för hjälpen Maria och hennes pappa :) Ryssland vann VM-GULD när vi var där i sudden. Snyggt mål. Skönt att inte Kanada vann i sitt hemma VM, hoho :P Sen hem till mig igen för Sex And The City maraton. Såg dem sex första avsnittena. Vi ska hinna se igenom hela serien innan bion är här :)

Nä, nu måste jag skynda mig.

Inga kommentarer: