torsdag 8 maj 2008

Vi träffades lixom på chans

Idag har jag gjort den sista eftermiddagen för denna skiftvecka, bara natthelgen kvar nu. Rätt mycket körning idag. När jag kom dit var det nån kille där som frågade lite frågor. Sen hade jag lite flyt för precis när jag höll på attt tömma karusellen blev det fel i hyveln. Och dem från hyvelns sa på snabbtelefonen till mig: Är du där Hanna? Dem vet vad jag heter :] Sen när jag fick tillbaka det götet (det ända skrotgötet för dagen) pratade Johan med mig på snabbtelefonen. Jag svarade till Par 1 där han sitter men han var i Par 2 nu så han sa par 2. Sen gjorde jag samma sak igen, haha. Lingon (tror det är han som är Lingon) kom till min kur när det hände och pratade lite. På första rasen gick jag ut och satte mig på en bänk och lyssnade på musik, lite halvmysigt så där. Även har jag släckt eld idag, haha det är så roligt. Fick igång vattnet och allt idag. Fast inte bästa trycket först då. En kom och hjälpte mig och släckte. När elden var släckt gick jag tillbaka till kuren för att upptäcka att det brann vid saxen också. Så gick ut igen och släckte den :) Hanna, eldsläckaren ;]

När jag satt i fikarummet en gång pratade dem om hockeyvm. Och Arvid sa nåt med Färjestad, jag kommer inte ihåg vad men nåt spydigt.. Jag skrattade. En annan frågade då om det var nå Färjestadare med och jag svarade Rickard. Och Per Ledin (i hjärtat) och Bengan. och nån svarade vad har dem gjort för bra då och sa Tommy är det nån som gjort nåt bra.. HAHA :]

Igår var det långstopp, gjorde inte mycket.. Sen när vi skulle köra igång funkade inte saxen eller karusellen :P Var så kul när jag tittade ut bakom mig och ståd jättemånga och tittade.. Och så har jag jobbat två förmidagar, dem gick bra dem med. Fast sov lite lite innan den första. Hade tre-samtal igen, fast Tobbe var utbytt mot Maria. Haha, stackars Fredrik..

I tisdags efter jobbet träffade jag Mo, Maria och Emma. Vi gick till Speed och käkade glass. Lite senare på Johanna S också. Det var roligt :) Moas historia om hunden, haha ;D Och här med vet vi varför hon blev vegetarian, hahhahha :P

Hur länge klarar du dig under en zombieattack?
http://quizmaker.se/view_quiz.php?id=1
Jag fick 50 poäng, Mer än Fredrik. Hahha <3
Och sen kommer Maria och får hur mycket poäng som helst. Men vi vet vem som ska skydda oss nu. Eller så kör vi Emmas som också fick 50 poäng plan. 50+50=100 :]

Inga kommentarer: