onsdag 21 maj 2008

I'll eat my candy with the pork and beans

Idag har jag varit duktig. Tvättat, städat (både dammsugit och skurat golvet) plus städat inne på toa. Och nu håller jag på att laga chili con carne. Jag tvättade två mattor och två strumpor tillsammans och dem blev missfärgade!! :] Första gången jag missfärgat nåt fast jag aldrig sorterar min tvätt.. hoho. Min blåa badrumsmatta är nu blårosa, rätt coolt. Och min vita strumpa är rosa och min svartvitrandiga strumpa är rosasvart randing nu ;]

Tittar å Frusna män söker kärlek eller vad det heter nu, hoho ;) Imån ska jag vara barnvakt åt Nino och Lova. Hämta Lova på dagis igen, roligt :)

Igår när jag kom till kuren var det stop och fel i tolvhundra.. Mek var där och försökte laga felet.. Dem sa att dem fixat det men så funkade det inte ändå ;P Ringde till fikarummet för första gången igår, hoho, roligt. Skulle säga till Johan att det var klart nu och att han kunde börja köra. Fast då hade han rast och Holger var redan påväg :) Lärlingen frågade míg vart Holger kom från och jag sa Norge, fått för mig att han kommer därifrån men jag vet inte riktigt varför.. Hon trodde att han kom från Norrland. Sen när Holger kom frågade hon honom och han sa Norge. Jag hade inte hittat på det själv, känns skönt att veta att jag inte hittar på allt ;P En gång när jag skulle till fikarummet fastnade jag med armen i dörrhandtaget, även att Malin såg det, haha ;]

Nu ska jag äta och sen cykla till jobbet. Ha de bäst flodhäst!

Inga kommentarer: