tisdag 27 maj 2008

Save Palladium Tour 2008

Igår fyllde min mamma år. GRATTIS!! (: Jag och Lb sjöng för henne så som bara vi kan haha ;D

Hade så där omöjligt svårt att sova iförrgår natt igen.. Började tänka massa saker, sen gick jag upp och borsta tänderna och lite.. Läste lite i min nyaroliga bok, 1001 filmer du måste se innan du dör och hade på datorn och tittade på ett avsnitt High Chaparall, första avsnittet av nya säsongen. Fredrik och Filip träffade den något galne komikern Andy Dick, som kan alla Abba låtarna, haha ;]Fredrik är sidekicken ;P

Somnade vid halv sju när Fredrik just gått upp för att gå till jobbet, haha ;D Sen ringde syster vid 10 och frågadeom jag kunde vara barnvakt. Och klart jag kunde det. Dem skulle hämta upp mig vid 11.30 men typ 11.45 ringde hon igen och sa att dem var på väg nu, så skyndade mig upp och klädde på mig och sånt. Hann inte så långt för demvar här. Nino somnade i bilen och fick sedan fortsätta sova i vagnen. Jag och Lova lekte lite på baksidan, vattanade en låda ;] Sen åt vi lunch utomhus, mysigt. Carro åkte och vi fortsatte att leka. Gick och titta om Nino fortfarande sov men då hade han vaknat, men han såg fortfarande lite trött ut och hade inte sovit så länge så skjutsade runt honom lite i vagnen och han somnade igen. Lova ville sitta frampå vagnen där man har fötterna. Vi gick ut och gick lite kvarteret. Sen på nåt vis ramlade Lova av.. Stackars lila Lova.. Började blöda näsblod, och skrapade upp båda knäna lite och mycket på näsan. Vi gick hem, Lova i ena armen och barnvagnen i den andra. Inte hittade jag några plåster heller.. Lova ville se film, Babar men somnade på en gång. Så hade på Sunes Jul ;D Så roligt!! "Det ska du få fan för, Sune" Håkan är bäst :] Sen vaknade Nino, han åt lite mat. Han var så söt när Lova sov, klappade henne på håret och pussade på henne. (: När båda ungarnavar vakna kom morfar Per förbi. Då ville Lova gå ut så då gjorde vi det. Sen kom Carro hem igen. Jag, Carro & Lova åkte till Ica och köpte glass.. Har fortfarande inte ätit min glass, ska nog göra det senare om jag hinner. Sen gick jag hem till mamma och sjöng och hjälpte Lb med engelska läxan. "Jag tror att det är nån av dem tre" sa Lb hela tiden för man skulle ett alternativ av tre ;) Spelade lite poker åt mamma också, haha.. Sen gick jag hem och pratade med Louise och Fredrik på msn. Fina samtalsämnen vi hade, haha ;] Sen bestämde sig Maria & Mo för att komma hitt lite snabbt och se lite SATC. Sett klart första säsongen nu, det är så roligt ;D Även Fredrik tycker att det är bra :) När vi sett klart var det en aning bråttom till Mos buss. Haha. Jag hade mitt Coca-Cola linne på mig, satte fort på mig ett par gamla fotbollsmjukisbyxor och mina ballerinaskor jag fick i julklapp. Först sprang Maria, lite efter kom Mo och ännu senare kom jag för jag lära låsa dörren. Grannen och två till stod och höll på upp dörren och pratade, dem måste ha sett så roligt ut, HAHA :D Sen när jag och Maria kom hit spelade vi lite GuitarHero, vad annars ;P Jag provade att spela utan ljud på teven en gång, hoho..

Nu ska jag ut och gå lite i det fina vädret och sen hem till mamma där hon ska klippa mig. Spännande!Ska se om hon kan klippa lugg på mig igen, vill ha det. Just nu har jag någon konstig snelugg som ser olika varje dag ;P

Annars idag har jag bara tagit det lungt framför datorn, lyssnat på massa bra musik (Paramore<3), pratat med Louise och lite med Fredrik på msn och rollspelat tillsammans med Louise på OTH. Senare blir det bio, No Country For Old Men. Sista bion för oss på Palladium som ska rivas :( Save Palladium Tour 2008

Inga kommentarer: