lördag 10 maj 2008

You were my... Yoda

Första natten gjord. Var lite segt där ett tag, för både Såg 3 och Femhundra funkade inte på början skiftet, så blev bara en massa ishallskörning (oj, vad jag kan, tror jag eaf..) Sen så tog det slut på göt och jag hade tråkigt. Skulle spela Nintendo Colour (som jag köpte av Lb för nån vecka sen för 20 kr :P) men hann bara spela några fighter på Mortal Combat för sen dog batteriet, typiskt. Så började läsa en bok. Det var lite tråkigt och jag glömer ofta borta vad jag läst, men mitt stamningsläsande börjar bli bättre tror jag vilket är bra :) Boken blev första Gossip Girl boken som jag fått med Veckorevyn nån gång. Den är perfekt för den får plats i skjortfickan. Så jag kan alltid ha med mig den :)
Fick klippa upp två göt igår också, det är rätt underhållande. Om man jämför eaf. Roligast är när man ska putta på med nästa göt när första götet är så litet att det inte når snurran vid matarverket eller helt enkelt har fastnat.

Igår på dagen lekte jag med Maria. Först satt vi lite på balkongen men bestämde oss för att sätta oss på en filt på gräset nedanför balkongen för det var så fint väder. Det var mysigt och jag bestämde mig nästan för att bada. Men det blev inte så. Vi åkte upp till Edsken eaf och jag köpte mina första Edsken-pommes för i år. Gott. Fast jag har för mig att det var godare förra året. Och nu ska ni få höra. DET JOBBAR EN TREVLIG MÄNNISKA I EDSKEN. Äntligen! Maria köpte mjukglass men hon var inte så duktig på att göra dem för hon hade just börjat där. Nu får du en hemmagjord glass sa hon glatt flera gånger till Maria. Innan vi skulle åka hem köpte jag lite Edskengodis också, längesen. Innan vi åkte till Edsken såg Maria att jag hade Hata Göteborg och sa:
"Har du Hata Göteborg?"
"Nej, jag har lånat den av Daniel"
"Den skulle jag vilja se"
Så när vi kom från Edsken (vi hade planerat tiden väl) och efter lite välbehövligt GuitarHero spelandes tittade jag och Maria på film. Jag och Maria. Lägg märke till namnet Maria som kommer efter och. ;] Hel skön film!! Måste skaffa mig på dvd jag med och innan jag lämnar tillbaka den måste jag se allt roligt extra material det verkar finnas, jag och Maria såg lite igår inann jag var dags för mig att cykla till jobbet. "Pengar är nåt som man har" - Den trevliga fotbolls coachen

Spike har kommit till Buffy nu, underbart.
"You were my sire, man! You were my..Yoda!" - Spike till Angel

Nu måste jag skynda mig och klä på mig och sånt för snart kommer Anna. Superroligt att träffa henne igen, var för längesen nu!! :)

Hoppas du har det bättre nu. Även om jag inte känner dig och bara träffat dig några få gånger så är de hemskt och sorgligt och jag hoppas du får det bättre nu. Vila i frid.
Mina tankar är med er.

Inga kommentarer: