måndag 26 maj 2008

Wii

Jag måste köpa Wii, det verkar ju jätteroligt!! Titta bara på den här videon http://www.youtube.com/watch?v=zea6FH1w1Zc
(Just nu funkar det inte att lägga upp videosar på bloggen..)
Blir nog ett Wii-köp till Midsommar när jag får mina 10.000, då jäklar ska det spelas!! Sen måste jag köpa det roliga spelet när man kan vara ett helt band. Det var med i ett One Tree Hill avsnitt visade Maria. Fast tar nog ett tag innan det kommer till Sverige dock sa Johnny.. Jag vill ha det nu!!

Idag vaknade jag kvart i tre.. Lb ringde och ville låna film. Sen gick jag ut och gick, blev vanliga gamla rundan. Den är perfekt den. Sen hem, blev lite förvirrad där ett och trodde att ett annat hus var mitt hus, haha :D Hämtade datorn, gick till Prix, damn it spelbutiken var stängd.. In på Prix för att köpa Mors-Dag present till mamma. Blev Ostbågar och Marabou. Och lite presenter til mig.. 3 filmer för 99, tvungen att passa på ;)

Köpte The Libertine med Johnny Depp, Days Of Thunder med Tom Cruise och Bang Bang Orangetange(Lb lånade den)med Persbrandt. Har inte sett nån av filmerna, blir väll om nåt år om jag känner mig själv rätt;)

Köpte även 3 böcker, var bokrea plus fick man den billigaste boken gratis. Var lite dum och köpte en jättebillig bok, men men..


Sen gick jag hem till mamma. Datorn krånglade lite och så åt jag korv stroganoff för första gången på länge. Mår jämt illa när jag tänker på det, men det gick att äta idag mådde bara lite illa på slutet.. Skulle titta på de två sista Andra Avenyn avsnitten för den här säsongen på Svt.se men då funkade de inte för sidan var över belastad.. Visade Fredrik min fina frisyr från i fredags natt ;P Mini-Paris, haha ;D

När jag kom hem har jag pratat samtidigt med Louise och Fredrik på msn och spelat lite GuitarHero :) Slog mitt rekord från igår på min favlåt Talk Dirty To Me med Poison. Sen sista gången jag körde slog jag rekordet igen, plus fick jag 5 stjärnor och träffade över 150 toner på rak. YEAH ;]

Mollegris är borta.. Han varit borta i över en vecka :(

Inga kommentarer: