torsdag 1 september 2011

Vad du än beslutar älskling kommer jag att stötta dig.


Haha fint! Mina fina herrar. Det gick bra för mig igår förresten, men idag kanske. Det är ju så mycket press att det ska bli bra när det handlar om så fina människor.

Lite synd om Stig-Björn som tvingades sluta ett av sina jobb efter sin medverkan i Breaking News. Om detta nu stämmer. Fast han verkade inte så ledsen.
Och här har ni en fin intervju med två fina herrar.
Blir ni aldrig rädda för att skratten en dag kommer att dö ut? När folk bestämmer de sig för att de är mätta på Filip och Fredrik.

Fredrik: När folk tröttnar på oss kommer vi att tröttna på dem. Då får vi sätta oss i någon skrubb någonstans och bara vara med varandra.
Försökte kommentera där men det funkade och så sa dem att jag spammade vilket jäkla sätt! En skrubb med F&F låter välldigt fint men jag kommer aldrig att tröttna på dem så jag hoppas dem skippar den.

Kanske är det också ett extra insatt BN 19.45. Hoppas! BN twittrade om att dem behövde publik till det för några timmar sen, men sen tog på dem bort tweeten. Så vi får se. Jag skulle bli väldigt glad om det stämde! Om jag ska vara ärlig tittade jag till och med upp buss utifall jag skulle hinna till Stockholm. höhöhö. Men det skulle jag inte hinna. Och det var nog bra att jag inte kom till Stockholm igår för dem var inte helt på RockBjörnen, bara lite grann.

Och sist men inte minst så var det en på skolan idag som bara "hahahha.. Rolig väska! hahahha.." och tittade på min F&Fväska. Jag blev lite chokad och log tillbaka.
Än idag undrar jag varför hon tyckte den var så rolig..

3 kommentarer:

Åsa sa...

"Vad du än beslutar älskling kommer jag att stötta dig." <3333

Åsa sa...

hej jag spammar din blogg med omgf&Färbäst-kommentarer

Åsa sa...

åh just det, älskar att F&F matchar i klädsel så ofta. sött! ännu sötare om dom inte tänker på det själva det har bara blivit så med åren hah