måndag 26 september 2011

Glöm mig aldrig.

 Det blev mycket nördande det här. Lovely! Kanske inte för alla - men det är min blogg.. Lyckades få ett manuskort (sen fick jag Moas med - det var dem två som Fredrik kastade iväg under programmet) som jag frågade om Filip kunde signa. Han fick också signa min Tårtgeneralenbok, fast först berättade han massa om hur stolt han var över den. Fint. Fredrik signa också boken och målade lite streck. "Nu skriver jag minimalistiskt". Mumlade också något om doorangel.. Han vet nog det med. Fint. Sen kom vakten och sa att vi var tvunga att gå. Så jag skyndade på Fredrik så han hann måla några streck på manuskortet med. Fint. Där kan ni se lökmannen intervjun med, den som aldrig hanns med. Fick aldrig tillbaka min penna. Jag undrar vad denne lever för liv nu, ett bättre liv än vad jag någonsin kunde ge den. FIIIIIIIIINT. Om det inte framgått så ÄLSKAR jag Filip och Fredrik och kvällen var FANTASTISK.

2 kommentarer:

Åsa sa...

haha, FINT <3333

moa sa...

Fast det var "microskopiskt" han sa att han skrev... :P