onsdag 21 september 2011

Farväl ni fina The Ark.

I fredags blev The Ark för hela slanten. Först frulle och lyssna på The Ark. Sen hänga på Grönan i väntan på The Ark. Sen se The Arks sista spelning någonsin (nåja tills vidare). Att dem valde att ha den på Gröna Lund förstår jag inte alls. Taskigt mot fansen och taskigt mot sig själv. Men 15000 var det där iaf och dem lära stänga ingångarna. Fast det var många som åkte karosell fortfarande så inte alla var där för dem. Men det var jag. Och det var mycket fint. Även om jag bara ett litet fan så kommer jag sakna dem.

2 kommentarer:

Lena sa...

SV: Tack detsamma, skulle också ha gått på den konserten men blev sjuk.

Gillar Harmys blondinmoments också i Angel haha och mitt favoritcitat måste nog vara när Spike ser att Angel förvandlats till en docka och utbrister med ett leende: "You´re a bloody puppet!" Haha

Maria sa...

Vad bra bilderna blev!