lördag 24 september 2011

Breaking News med Filip och Fredrik 22/9

Efter tag ställde jag och Moa oss upp och kökade för dem åtråvärda skakahandplatserna. Kom en worker och gav oss varsin tändare som vi skulle använda i slutet av programmet, vi skulle märka när. Skulle vara en hemlighet för Filip och Fredrik med så fick inte visa dem. Om dem ens märkte alla tändarna när vi använde dem är en annan fråga. Och Breaking Newständaren är nu hemma hos mig som ett vackert minne. Bakom oss stod två väldigt trevliga tjejer som vi började prata en massa med, Ulrika och Lovisa (som jag bara någon dag innan spännande nog börjat  följa på twitter). Vi fick jättebra platser front row i mitten. Programmet var helt underbart. Jag och Moa var lite oroliga att dem inte skullle hinna bli så fulla men det hann dem bli kan jag säga, det syndes nog ganska bra i teven med. Men vad som inte syntes i teven var den underbara pausunderhållning Fredlip bjöd på. Har nog aldrig skrattat så här mycket förrut. Det blev en del smygfilmande, ÄR SÅ GLAD ATT JAG ÅKTE HEM OCH HÄMTADE KAMERAN.

Så här såg den ut, hahha när Filip tappar alla manuskort och så hinner han inte plocka upp alla innan sändningen drar igång! Något som inte kom med var när Fredrik berättade lite mer om sitt LSDintagande år 2000 med någon tjej vid namn Helena. Minns inte riktigt vad som sas där och vad som sas på teven. Iaf så hade min F&Fkompis på kul twittrat att det var hon. Och dem sa typ "Helena har twittrat! Fast nej Hedblom är det väll inte.." Viskade då till Moa att det är ju den Helena och att hon borde ha varit runt 6 år då haha. Fredrik berättade att han först inte hade märkt något men att denna Helena hade påpekat något om att han hade stirrat på ett löv så där lite för länge. Ungefär. Sen var det någon annan som hade twittrat om något annat som Filip sa att dem kunde prata om, men det sa Fredrik nej till för att han hade någon relation till henne och brukade käka lunch och om dem pratade om detta skulle hans fru nog bli svartsjuk. haha.
Helt klart bästa Fredlip inspelningen jag varit på!

Inga kommentarer: