tisdag 20 september 2011

Och så bilden jag var gladast när den togs.

Pratade ju lite med fina Fredlip efter utanför som vanligt fast det bara hänt en gång innan. Fick proudly väskan signad, pratade lite om slumpen och när vi nästa gång vi ska gå. "När vi ska vara fulla" haha. Gaah. Vad jag längtar efter det. Har aldrig längtat så mycket efter att få se någon full. Grattade också Sveriges sötaste pensionär och sa att han förtjänade vinsten. Fick en klapp på ryggen till svar. Söt gubbe. Vi insisterade (och med vi ingår FREDLIP) att han skulle vara med på kort. Dogge tog förresten bilden, liten fin story bara det. Det har blivit mycket Doggesnack här men han är riktigt bra han med.
Söt Gösta, snygg Filip, världens sötaste Fredrik och världens bästa kompisar. HJÄRTA.
Imorgon ska jag blogga om andra saker igen. Eller jag kan inte lova något. Men jag hade faktiskt en ganska fin resterande helg med. Bland annat med The Ark och en massa djur. Och så har jag gjort massa roligheter i skolan. Och BRÄNT ett halvt vitlöksbröd. Intrigued? Nu är det väll dags för sängen I guess, eftermiddags föreläsningen är förflyttad till förmiddag imorgon och sen blir det hem och plugga. fy fan vad tråkigt.

3 kommentarer:

Lena sa...

SV: Ja jag äger även alla Angel på DVD :) Den är inte lika bra som Buffy men den är helt okej :) Hmm favoritkaraktär alltså dt måste nog vara Spike eller Dawn, Spike har sådana roliga kommentarer och det. Angel är ju given men tror faktiskt att alla karraktärerna är favoriter för utan någon av dem så skulle det verkligen saknas nått :P

Maria sa...

Väntar med spänning!

Maria sa...

Men det har varit jättekul att läsa om Fredlip också såklart! :D