söndag 4 september 2011

That's a very pretty dress.. You should know it gives you back fat.

Har ägnat dem senaste dagarna åt lite remodeling här hemma. Blivt av med den fula garderoben, score. Och så fick jag denna av moster Annette när hon flyttade. Lb och jag körde hem den hit idag. Annars så har helgen swoshat förbi som vanligt då. Jag har inte studerat så mycket som jag borde. Men jag har faktiskt läst en massa och skrivit det där brevet till mig själv i framtiden. Ska läsa lite till innan sovdags. Skola imorgon från 09.15-15.45, pretty long dag. Ska inte glömma min matlåda och plånbok som förra gången..

1 kommentar:

Åsa sa...

fredrik bilden cirkulerar rätt bra! fixade från en fotograf å kan inte tänka mig att någon annan fixat precis samma bild från fotografen med samma beskärning som mig haha. men så äre när man lägger ut snyggish bilder! snyggaste fredrik bilden ever <3