måndag 19 september 2011

The Fredlips.

Vem vill inte tillhöra the Fredlips?
Blev en aning inspirerad när jag hörde om The Arks Angelheads. Det borde ju finnas en Filip och Fredrik fangrupp med! Vad sägs om The Fredlips? Det är en working title, kan bytas om någon har nåt bättre.
Fick ju äran att hänga en stund med dessa fina herrar i torsdags. Jag och Moa mötte upp Maria och Richard, käkade lite Maxburgare och åkte sen bil ut till filmhuset. Tror vi var där först av publiken, såg ingen annan i alla fall men dem kanske hade gömt sig vad vet jag. När jag var på toa en stund senare kom Dogge och pratade med Moa, Maria och Richard. Fick också prata med honom lite senare -  sicken lirare! Ännu en stund senare gick Filip himself och Fredrik himself förbi och sa hej till oss. Jag dog lite. Sen fortsatte dem korridoren fram och pratade lite taktik. Så här såg det ut:

2 kommentarer:

Maria sa...

The Fredlips låter kanon! Skapa Facebookgrupp och bjud in folket!

Åsa sa...

älskar fredlips! så bra namn, älskar att sätta ihop namn sådär. woh. du har fått mig börja använda det massor haha