torsdag 1 september 2011

HÄÄÄLG

Nu är det helg. Det gillas. Jag är en sån där som tycker om att vara ledig. ;)
Men vi hade en fin lektionen idag. 09.15-12.00, 10.00 hade vi rast en halv timme. Sen fick vi sluta ca 11.15 sweeeeet! Fick en uppgift till nästa vecka med. "Ska ni gå hem och sätta er på er kammare och fundera" - lärare Gun-Britt. På slutet fick ha i grupp B presentera sig. Vad dem heter, vart dem bor och om dem har några barn. Gun-Britt sa att det här med barn är som en ketchupflaska. Först kommer det inget alls ut och sen bara forsar det. Jag sa att jag var barnlös och fick lite skratt och "du vet ketchupflaskan" till svar. höhöh.

Det blev inte mycket städ och läsning igår. Men tvätt i alla fall. Och så fick jag för mig att möblera om. heeeh. Lite önskar jag att jag inte gjort något. Men nu får det vara så här ett tag. Ska bara fundera ut lite små gesteringar. Men nu blir det leftover pizza och True Blood.

1 kommentar:

Åsa sa...

jag hade gärna jobbat fredagar med alltså wäh