söndag 30 mars 2008

Heja Sverige!!

Svenska damhandbollslaget till OS för första gången någonsin!! :]

Track på teven och det var det där städprogrammet, pallade inte med att se det så bytte kanal på Tv2 var det visst en spännande handbollsmatch. Och vi vann!! :] Och nu blir det OS.

Nu ska jag leta igenom bloggen efter citat från hockeysäsongen 07/08 som Anders ska använda till något på avslutningen.. Spännande. Kände att "Sen vill jag att ni hör av er till mig om ni kommer på något roligt, knäppt, sjukt eller konstigt som någon sagt under säsongen", som Anders skrev i sitt sms igår var lite riktat mot mig..Eaf så har jag en del.. Satt igår natt och läste igenommin blogg och lain alla citat jag hittade i citatbloggen och när jag var klar och skulle publicera inlägget så var jag inte längre inloggad tråkigt nog..

Roligt med besök av Elin igår också. Tittade på slutet av Körslaget (Heja Brolle) och filmen The Talented Mr. Ripley, som var väldigt konstig.. Fast filmen efter verkar ännu mer konstig..

Inga kommentarer: