söndag 23 mars 2008

Semifinal

Vi är i semifinal!! :]
Wikegård hade rätt (hade ju en aning fel med Brynäs) med 4-3 i matcher till Färjestad för så blev det. Fast den sjätte matchen är ju lite av tolkningfråga. Färjestad gjorde mål, klockan ringde men det är ju inte vårt fel att sekretariatet inte kan sin sak. Det var mål. 5-5 blev det.

Glad Påsk!!

Har varit en rolig vecka. I torsdags följde jag med Maria till Sandviken för att se hennes kusin Sophie spela bas på Chrillegalan som hennes skola annordat till förmån för Cancerfonden. En del framträdanden var bra och den lite sämre, cirkus heeh? Sen åkte vi hem till Sophie och hennes familj för fika. Roligt, har aldrig varit där förrut. Blev att vi stannade rätt länge, haha.
I fredags hade vi pommesfritesparty :] Körde lite amerikanska stater (fast jag kan typ inga så det var inge roligt) och min favoritlek.
Igår firade vi påsk hemma oss Mo med lite Freaky Friday, pizza, påskgodis från Ica, Saltkråkan, Gilmore Girls och Färjestadvinst på radiosporten :] Sen gick vi till skolsalen och spelade musik. Mo hade visst nästan ett helt trumset där :] Och vi kom tillslut på hur man spelar introt till Smoke On The Water. Efter allt det blev det att åka in till Gävle och gå på Olearys.
Idag har jag varit hemma oss mamma och firat påsk. Familjen Westling var också där. Gott med påskmat!! Blev lite hockey där innan jag gick hem och spelade in Robin Hood. (Det är på söndagar det går ;P)

Nu ska jag ta det lungt och försöka bli frisk.

Färjestad

Inga kommentarer: